Thursday 21 September 2017

Forex Tg Pty


ASIC lovar Forex Trader s begäran att upphäva sin licens. Av Adam Smith 11 februari 2016.En Forex Trader har dragit beröm från ASIC för ett proaktivt drag att frivilligt upphäva sin licens. Forex TG Pty Ltd frivilligt begärt ASIC tillfälligt suspendera sin AFSL att tillhandahålla Det är dags att omstrukturera, åter varumärke och säkerställa överensstämmelse efter förändringar i ägande, ledning och strategi. ASIC sade att upphävandet inte tillåter Forex TG att ta upp nya kunder eller placera nya kundorder och att företaget skulle kunna stänga Alla nuvarande öppna kundpositioner Regulatorn sa att uppskjutningen förväntades bli upplyst när Forex TG visar att den är redo att återkomma sin licensierade verksamhet och överensstämma med australiensiska förpliktelser. ASIC lovordade bolagets proaktiva inställning för att få överensstämmelse i ordning. Vi stöder denna typ av proaktivt drag av någon AFS-licensinnehavare som erkänner att den behöver tid för att fullständigt granska sin verksamhet för att säkerställa att dess lagstadgade skyldigheter följs. Det kommer också att bidra till att eventuella väsentliga strukturella eller strategiska förändringar inte leder till åsidosättande av sina skyldigheter Kan negativt påverka investerare, ASIC-kommissionären Cathie Armor sa att de skickar in en kommentar. Cancel. Life Health. Copyright 2017 Key Media Pty Ltd. ASIC media releases är punkt-in-time-utlåtanden Vänligen notera utfärdandedatumet och använd den interna sökfunktionen på webbplatsen För att kontrollera för andra medieutgåvor på samma eller relaterade frågor. Onsdag 10 februari 2016.16-031MR Forex TG begär frivillig upphävande av AFS-licensen. Forex TG Pty Ltd Forex TG har frivilligt begärt att ASIC tillfälligt upphäver sin australiska finansiella tjänst AFS-licens för att Ge det tid att omstrukturera, åter varumärke och se till att dess regleringsskyldigheter följs efter förändringar i ägarna Höft, ledning och strategi. Suspensionen tillåter inte Forex TG att ombord på några nya kunder eller låta dem lägga nya kundorder. Forex TG kommer att kunna stänga alla nuvarande öppna kundpositioner Forex TG kommer att ge kunderna ytterligare information Om suspensionen, inklusive de åtgärder som krävs för att ta ut pengar från sina konton. Det förväntas att upphävandet kommer att upphävas när Forex TG visar att ASIC är redo att återuppta sin licensierade affärsverksamhet och kan följa australiska förpliktelser. Cathie Armor sa: Vi stöder denna typ av proaktivt drag av någon AFS-licensinnehavare som erkänner att den behöver tid för att fullständigt granska sin verksamhet för att säkerställa att dess regleringsskyldigheter följs. Det kommer också att bidra till att eventuella väsentliga strukturella eller strategiska förändringar inte leder till överträdelser Av sina skyldigheter som kan påverka investerarna negativt. Januär 2016 En serie senaste artiklar i israelisk press anger t Hatt Aviv Talmor är under utredning för att driva ett Ponzi-system. Företag som tros vara associerade med honom inkluderar SkyFx, Capital Option, FXTG, One Binär, Algo Plus, Plus FN och Algo Banque KLICKA HÄR och börja läsa på post 103 för mer information. Webbplatsen är nere Företaget verkar vara ofullständigt. FXTG är en Forex-mäklare. FXTG erbjuder MT4 FX Trading Top-plattformen erbjuder över 40 valutapar och CFDS för dina personliga investeringar och handelsalternativ. Detta är mitt svar på FXTG. Jag undrar om Du kan hjälpa mig. Jag öppnade ett konto med FXTG via Plus Financials Jag satte in 250 eftersom jag hade ett befintligt konto med FXTG med en återstod av 16, jag bad om överföringen. Killen från Plus Financials - James Klein-slutade svara på e-postmeddelanden Efter en stund. Jag försökte ta ut pengar, men FXTGs kundsupport kunde inte leda mig via FTXGs hemsida för att åtgärda återkallandet. Nu kan jag inte komma åt kontot, inte ens för att handla det själv. Varför Mitt kontonummer är XXXXXX. Jag tvivlar på att du inte hade något knowled Ge av problemet av två skäl.1 Det är möjligt för dig att överföra pengar för ett konto till det andra 2 När jag förlorade kontakten med James Klein ringde jag FXTG-stöd och de bekräftade att FXTG hade ett förhållande till Plus Financials. , Kunde jag lämna ett meddelande till James Klein med FXTG och han ringde mig tillbaka. Så kan du snälla vidta min begäran om återkallande eller tillåta mig att handla kontot Tack. Jag kommer att öppna en recension i Jag är glad att ge ett ärligt konto Av mina kontakter med FXTG, antingen negativa eller positiva. Jag kommer att hålla dig uppdaterad om nya developments.2016-03-07 2Star Jag fick följande e-post från FXTG Jag tvivlar på dess veracity Mer detaljer i min nästa recension. Vi är medvetna om och har varit Informerade om utomeuropeiska företag som Plus Financial, Forex Prime och några andra binära företag som kontaktar dig angående ditt FXTG Australia-handelskonto. De kommer att försöka ge dig råd och vilseledande falsk handelsinformation som är orealistisk. Vi vill också ta med till y Vår uppmärksamhet att dessa personer och företag är oreglerade och inte är behöriga eller tillåtet att kontakta dig Vi har också informerats om att de även har kontaktat våra kunder och ber dem att deponera hos dem så att de kan få tillbaka pengarna och alla typer av ursäkter om du Har gjort några kreditkortskort, ber vi dig att göra en avgift till din bank, om du behöver hjälp, vänligen kontakta oss nedan för vägledning. ANMÄRKNING 1 Om de kontaktar dig, var vänlig och avstå från att prata med dem. 2 De är licensfria och INTE Regleras och är inte korrekt kvalificerade att prata med dig 3 De använder falska namn som John Klein eller Sean Bloomberg och andra som vi är medvetna om 4 De är INTE associerade med FXTG eller känner vi till dem vi ber dig att vara medvetna om 5 Normalt Ringa utanför australiensiska affärstider 9.00 am 5 30 pm 6 Kommer använda hård försäljning taktik för att göra dig insättning med dem med vilda löften med hög avkastning som är orealistiska och för bra för att vara sant. Tidig Media Release kan hittas han Re. We är fullt medvetna om sina avsikter och de har rapporterats till lokala och utländska myndigheter och de undersöker frågan. De kommer att ringa med utomeuropeiska nummer och Skype-nummer, de kommer att försöka logga in och göra inlåning från ditt konto, de Kommer också att ge dig falska handelskonton Men vi har nyligen informerats om att de också har ringt från australiska nummer också. Återigen, var vänlig och avstå från att diskutera dina konton och personuppgifter med någon. Vi frågar också om du är i kontakt med STOP och till Kontakta oss omedelbart eller på 03 9653 9576. Inte lyssna på eller följa någonting de säger eftersom det kommer att kräva ekonomisk betalning och kosta att du inte kommer att få avkastning. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss. Forex TG Support Team. Our adress är Forex TG Pty Ltd Nivå 10, 379 Collins Street Melbourne, Victoria 3000 Australien.

No comments:

Post a Comment